DE VRAAG
DE AANPAK
DE OPLOSSING
CONNECT. With big dreams.
CREATE. Brand preference.
CAMPAIGN. For brand awareness.
DE CAMPAGNE
In de campagne #ThinkPig staan vooruitstrevende varkenshouders centraal. Deze boeren hebben we opgezocht op hun eigen boerderij. Daaruit is een hoofdvideo ontstaan die gebaseerd is op innovatie, de varkenshouder en zijn varkens.
50-seconden video’s
Naast de hoofdvideo hebben we voor biggen, zeugen en vleesvarkens korte video’s gemaakt waarin de varkenshouder met korte quotes de relatie met Agrifirm toelicht.
BIGGEN VIDEO
Deze meerwaarden werd uitgelicht door een wisselwerking tussen voice-over en varkenshouder. Zo kwamen in deze video vooruitstrevende varkenshouders Detmer en Roy aan het woord.
ZEUGEN VIDEO
De oplossingen die Agrifirm biedt ten opzichte van de zeugen van Roy zijn positief. Roy heeft hierdoor voordelen die hij anders niet zou kunnen hebben. Over deze oplossing spreekt hij zich dan ook positief uit in deze video.
VLEESVARKEN VIDEO
De varkenshouders in deze video gebruiken voeders van Agrifirm om goede resultaten te behalen. Buiten dat denkt Agrifirm ook mee op bedrijfstechnisch niveau. Dat gegeven hebben we dan ook in deze video weten te verpakken.
LANDINGSPAGE THINKPIG
Op deze landingspage kwam de varkenshouder meer te weten over ThinkPig, Agrifirm en welke oplossingen zij aanbieden. Agrifirm denkt mee in het nog beter maken van de varkenshouderij door totaaloplossingen te bieden. Deze meerwaarden kwamen dan ook rijkelijk aan bod.
SOCIAL TEASERS
Traffic naar de website is gegenereerd door 10-seconden varianten van de ‘50-seconden’ video’s te maken. De uitrol hiervan verliep via Facebook en Instagram.
De teaser was zo opgebouwd dat op het moment dat de varkenshouder antwoord wilde gaan geven, de teaser stopte. De ontvanger werd dus uitgedaagd om het antwoord van de varkenshouder op de landingspage van ThinkPig te bekijken.
BULKWAGEN
Een bulkwagen werd omgetoverd tot een ware ThinkPig bulkwagen. Met deze bulkwagen vervoeren we voer van de fabriek naar de varkenshouders. Hierdoor is ThinkPig ook veelvuldig in het straatbeeld terug te zien. Nederland mag immers weten dat Agrifirm trots is op de varkenssector.
DIT PROJECT MAAKTEN WE SAMEN MET
MEER INFO?
Your creative agency since '73