Een bak
met opties

VAN HAPPEN CONTAINERS

DE UITDAGING

Voor Van Happen Containers is het moeilijk personeel vinden. Aan het bedrijf ligt het niet, de arbeidsvoorwaarden zijn meer dan prima bij het bedrijf met een familiecultuur. Veel mensen die er werken, werken er al jaren en zijn niet van plan om weg te gaan. Maar hoe vinden we nieuwe familieleden in een krappe arbeidsmarkt?

DE OPLOSSING

Van Happen Containers heeft nieuwe collega’s veel te bieden. Zoveel, dat die arbeidsvoorwaarden uitgangspunt waren voor het concept ‘Een bak met opties’. Een thema met meerdere lagen die refereren aan de voorwaarden, aan de containers en aan de goed uitgeruste vrachtwagen waar de potentiële medewerkers in gaan rijden.

6 online video's

In een 6-tal online video’s zijn de verschillende arbeidsvoorwaarden uiteengezet. In iedere video worden 2 voorwaarden als of/of-keuze weggezet. Maar bij Van Happen Containers hoef je niet te kiezen, het kan allebei!

Resultaten

De campagne werd online uitgezet door Indicia. En niet zonder resultaat!

3.000.000
De video’s zijn in totaal 3.000.000+ keer bekeken.
450.000
Met de campagne zijn er 450.000+ individuele personen bereikt.
250
Daarvan hebben er 250+ personen gesolliciteerd.
Dit project maakten we samen met
Scheepens logo
Cookie policy

Scheepens gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar scheepens.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Scheepens toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen