de uitdaging
Het ledenbestand van het Nederlands Handbal Verbond is al jaren stabiel en telt ongeveer 50.000 leden, het merendeel van de jeugd zijn meisjes. Anno 2021 zit de sport in een positieve flow. Het succes en de energie van de Nederlandse handbaldames leidde in 2016 al tot een EK-finale en WK-winst in 2019, de handbalmannen kwalificeerden zich in 2019 voor het eerst voor een EK. Allemaal vruchten die geplukt kunnen worden dankzij de lancering van de Handbalacademie in 2006. De doelstelling voor de komende jaren is helder: een groeiend ledenaantal. En dit is hét moment om het ijzer te smeden.
het inzicht
Handbal is niet eentonig, het is krachtig, anders. Dynamiek, snelheid en pure passie is wat de sport kenmerkt. De straat, het zand of het veld; de ondergrond doet niet af aan de strijdbaarheid van de speler. Hard werken voor je doel. Van de jongste talenten tot de gerenommeerde professionals. Geen excuses, hard werken en veerkrachtig zijn.
de oplossing
Handballers gooien altijd alles in de strijd. Wanneer je de schoonheid van de sport eenmaal ziet, laat het je niet meer los. Dit is andere koek, hier stijg je boven jezelf en de rest uit. Daarom de nieuwe positionering die het nieuwe merkverhaal van HandbalNL vertelt én doelgroepen activeert: BE EXCEPTIONAL. PLAY HANDBALL.
CONNECT. People with the sport handball.
CREATE. An encouraging campaign.
CAMPAIGN. For new players.
DIT PROJECT MAAKTEN WE SAMEN MET
MEER INFO?
Your creative agency since '73