-
1hoofdstuk 1POSITIONERING & HUISSTIJL
-
2hoofdstuk 2JOUW INZET IS GOUD WAARD
DE UITDAGING
HET INZICHT
DE OPLOSSING
CONNECT. With the reason why.
CREATE. A new brand image.
CAMPAIGN. For the future.
een nieuw logo
Met een nieuwe positionering, was het ook tijd voor een nieuwe stijl. Volwassen en stoer, dat was de briefing. Het logo moest daar ook aan geloven. Maar zoals dat vaker bij logo’s gaat: liever een evolutie dan een revolutie. Met de herkenbaarheid van het oude logo, ontwierpen we een nieuw, volwassen logo dat weer helemaal van deze tijd is.
DE STIJL
Ook in de vormentaal was winst te behalen. Waar voorheen kinderlijke tekeningen de stijl bepaalden, kiezen we in de nieuwe stijl voor stevige vormen. Uiteraard allemaal gedocumenteerd in een huisstijlmanual.
De nieuwe beeldtaal laat op eerlijke wijze het verenigingsleven zien. Niet te gelikt, maar authentiek en herkenbaar.
DE UITDAGING
HET INZICHT
DE OPLOSSING
CONNECT. With three target audiences.
CREATE. A warm feeling that activates.
CAMPAIGN. For thousands of clubs.
Clubleiding
Zij zijn de 1e doelgroep die hun inzet gaan tonen. Want we vragen hen om de loterij op hun club te organiseren. En dat waarderen we, jouw inzet is goud waard!
Lotenverkopers
In de 2e fase richten we ons op de lotenverkopers. Zij zijn de jongens en meisjes die de straten op gaan en in hun buurt loten gaan verkopen. Ook hier weer: ‘jouw inzet is goud waard’ als boodschap.
Lotenkopers
Hier werkt de campagne-regel ook weer: met het kopen van een lot steunt de lotenkoper de club of vereniging. Maar de inzet van het lot kan ook zomaar goud waard zijn in de vorm van een mooie prijs in de loterij.
Resultaten
meer info?
Your creative agency since '73