De uitdaging
De aanpak
CONNECT. 5 organisations into 1.
CREATE. An ambitious brand.
CAMPAIGN. For sports in Brabant.
visuele identiteit
Met een heldere propositie en bijbehorende pay-off, ontbrak het nog aan een duidelijke visuele identiteit.
De basis voor het nieuwe logo was de letter ‘B’. Niet zomaar een B natuurlijk, maar een B met een sportief
sausje.
De BrabantSport beeldbank is rijkelijk gevuld met beelden. Evenementen, topsporters, innovaties, etc. Heel fijn natuurlijk, maar om de BrabantSport identiteit een smoelwerk te geven zijn ze te divers qua stijl. Daarom bedachten we een list. Een beeldtaal gebaseerd op het bekende Brabants bont. Maar dan de 2.0 versie. Zodat we ieder beeld een echt BrabantSport-sausje kunnen geven.
LANCERING
Met een lanceringsevenement gaven we BrabantSport een kickstart. Ongeveer 150 ondernemers maakten kennis met BrabantSport. Peter Heerschop presenteerde een Brabantse variant van het bekende programma Holland Sport.
ONLINE/OFFLINE MAGAZINE
BEKIJK HET MAGAZINE
BrabantSport is de schakel tussen sportorganisatoren, het bedrijfsleven en de overheid. Door de uitwisseling van kennis met BrabantSport ontstaat een professionele samenwerking die voor ons efficiënt en zinvol is.
DIT PROJECT MAAKTEN WE SAMEN MET
MEER INFO?
Your creative agency since '73