DE VRAAG
DE OPLOSSING
CONNECT. People with their next vacation.
CREATE. A flexible and sounding concept.
CAMPAIGN. For 50.000 vacation homes.
de aanpak
Om die koffer-inhoud op een interessante manier in beeld te laten komen, maakten we gebruik van de stop-motion-techniek. Maar dan net een leveltje hoger. Alle items verschenen stuk voor stuk op een draaischijf om een dynamisch beeld te geven. En alsof dat nog niet genoeg uitdaging was voor de shoot, lieten we ook nog een bal stuiteren én een hond over de draaischijf lopen.
Een recept voor mislukking zou je denken, maar toch is het ons gelukt om er een mooie, opvallende commercial van te maken.
TAG-ON
Na de commercial zie je steeds 1 van de 3 tag-ons die een vakantiehuis uitlicht.
FOTOGRAFIE
Met een compleet opgebouwde set, ging ook de fotograaf aan de slag om campagnebeelden te maken. Met en zonder ruimte voor eventuele bodycopy in een uiting.
Benieuwd hoe het er aan toe ging tijdens de draaidag of hoe dat precies werkt met zo’n draaischijf? Bekijk deze video!
Your creative agency since '73