-
1hoofdstuk 1Kampioenskeuken
-
2hoofdstuk 2Kampioenskoorts
-
3hoofdstuk 3Keukens voor alle Nederlanders
-
4hoofdstuk 4Keukens voor alle Nederlanders 2.0
De uitdaging
De oplossing
-
1hoofdstuk 1Kampioenskeuken
-
2hoofdstuk 2Kampioenskoorts
-
3hoofdstuk 3Keukens voor alle Nederlanders
-
4hoofdstuk 4Keukens voor alle Nederlanders 2.0
Resultaten
De vooraf gestelde doelen werden ruimschoots behaald. Sterker nog, ze werden al na een week naar boven bijgesteld. In totaal meldden 1161 teams zich aan. En die teams gingen los. Met de winkans op o.a. gratis scooters en vliegtuigen met banieren riepen ze hun achterban op om te stemmen. Uiteindelijk stemden 69619 mensen op hun favoriete team en won Be Quick 2 uit Zutphen met 4101 stemmen KampioensKoorts. Het social sentiment was louter positief. 5071 berichten over KampioensKoorts resulteerden uiteindelijk in maar liefst 22.640.889 impressies.
-
1hoofdstuk 1Kampioenskeuken
-
2hoofdstuk 2Kampioenskoorts
-
3hoofdstuk 3Keukens voor alle Nederlanders
-
4hoofdstuk 4Keukens voor alle Nederlanders 2.0
-
1hoofdstuk 1Kampioenskeuken
-
2hoofdstuk 2Kampioenskoorts
-
3hoofdstuk 3Keukens voor alle Nederlanders
-
4hoofdstuk 4Keukens voor alle Nederlanders 2.0
De uitdaging
De oplossing
EDITS
Per persona zijn er korte video’s gemaakt om ook de koppeling naar online te kunnen maken. Met deze edis kan er ingespeeld worden op verschillende doelgroepen met voor hen relevante content.
INSTORE
Natuurlijk mogen de persona’s in de winkel niet ontbreken. Bij elke keuken uit de TVC staat signing met “Bekend van TV, de keuken van Job & Silvia”.
MEER INFO?
Your creative agency since '73