De uitdaging
DE OPLOSSING
de campagne
Om Ben Mandemakers ook letterlijk in de spotlights te zetten, richtten we het event in als een talkshow. Met als host: Humberto Tan. Het indrukwekkende auditorium van het hoofdkantoor in Waalwijk veranderde in een TV-studio. De inrichting, verlichting en tv-camera’s gaven bij binnenkomst meteen een solide en professionele uitstraling.
ONLINE
De campagne speelde zich voor 90% online af. Met gerichte bannering en video’s op Facebook en LinkedIn, later aangevuld met diepgaandere communicatie op jobsites. Advertenties in dagbladen ondersteunden in de bekendheid van het event.
DE SITE
Na een korte intro stelden we bezoekers 6 vragen. Opgesteld door arbeidsmarktpsycholoog Job Mensink van Brandgiving. Daarmee ontdekten we snel of deze bezoekers – ongeacht kwalificaties en ervaring – zouden matchen met de cultuur binnen De Mandemakers Groep.
Resultaten
Wat begon met bijna 1,4 miljoen impressies, eindigde in het uitnodigen van 69 kandidaten. Een strenge selectie, waarbij kwaliteit boven kwantiteit ging. Een aantal high-potentials dat al op op het wensenlijstje van De Mandemakers Groep stond, bracht het totaal aan gasten op 100. Deze mensen kwamen uit interesse op het event af en gaven aan dat ze niet eerder zo’n compleet en overtuigend beeld van hun potentiële volgende werkgever hadden gekregen.
MEER INFO?
Your creative agency since '73