De uitdaging
De oplossing
CONNECT. Legacy with new car enthusiasts.
CREATE. A luxurious brand.
CAMPAIGN. For exclusive cars.
visuele identiteit
De huisstijl is minimalistisch waardoor de uitingen een premium uitstraling krijgen en de exclusieve auto’s die ze aanbieden de ruimte krijgen om in de spotlight te staan.
Een belangrijk onderdeel van de huisstijl is het gebruik van koper. Een metaal met een premium uitstraling dat door zijn ruwheid ook iets authentieks met zich meeneemt. Het koper komt extra tot zijn recht bij printuitingen. Hier maken we gebruik van koperdruk. Écht koper dat schittert in de zon en vooral de aandacht trekt op de groengrijze achtergrond.
LOGO
Het beeldmerk is gebaseerd op het interieur van Autotron Exclusive, waar het hexagonpatroon een veelvoorkomend onderdeel is.
Voor het woord ‘Autotron’ hebben we een uniek lettertype gemaakt. Een lettertype dat gebruik maakt van ronde- en rechte hoeken. Dit is een knipoog naar het dak van Autotron, dat deels afgerond is maar ook rechte hoeken bevat.
MIDDELEN
De middelen hebben een simpel en rustig ontwerp. We tonen alleen het nodige. De koperdruk laat de minimalistische ontwerpen opvallen en geeft het een uniek karakter.
WEBSITE
Ook hier hanteren we 'less is more'. Om de gebruiker te tonen wat voor moois Autotron Exclusive biedt, gebruiken we slechts het broodnodige.
Zo blijft de website overzichtelijk en laten we de exclusive auto’s, datgeen waar de doelgroep van houdt, het werk doen.
Door unieke buttons en animaties is de website memorabel en oogt hij net zo exclusief als de showroom en de auto’s die ze aanbieden.
BEKIJK DE WEBSITE...
MEER INFO?
Your creative agency since '73