À la Louis

CROWE FOEDERER

DE UITDAGING

Crowe Foederer is een aansprekend accountancy- en advieskantoor met 660 medewerkers en 8 vestigingen in Nederland. De eigen wijze van werken, de cultuur en de professionaliteit van Crowe Foederer maakt hen een graag geziene partner voor vele grote organisaties en MKB-ondernemingen. Crowe Foederer maakt daarom een sterke groei door. Deze groei gaat ook bij hen gepaard met een flinke uitdaging om nieuwe werknemers aan zich te binden en huidige werknemers te behouden. Een mooi moment om de onderscheidende krachten van Crowe nog beter voor het voetlicht te krijgen met een nieuwe employer branding campagne voor meer naamsbekendheid en een sterke positie op de arbeidsmarkt.

DE AANPAK

Niet focussen op wát voor werk je doet bij Crowe Foederer, maar vooral hóe je dat werk mag doen in een cultuur waar je echt jezelf kan zijn. Deze boodschap naar buiten brengen staat centraal in de aanpak voor deze uitdaging. Hiermee benadrukken we juist de sterke onderscheidende kwaliteiten van dit accountancy- en advieskantoor met de roots in Eindhoven. De authenticiteit van Crowe Foederer bewijzen we door te verpersoonlijken. Niet alleen met de eigen medewerkers, maar ook door een herkenbare ambassadeur in te zetten die bekend staat om dezelfde eigenschappen. Die de wereld ziet à la Crowe Foederer.

DE OPLOSSING

Een eigen wijze van werken, veel aandacht voor de mens achter de medewerker, betrokken bij de maatschappij, goed in wat je doet en een duidelijke visie durven geven op je vak. Dan kom je uit bij een samenwerking met Louis van Gaal. Hij is het gezicht van de campagne met de titel à la Louis. In de hele wereld staat hij bekend om zijn authenticiteit. Maar ook leiderschap, innovatie, talentontwikkeling en professionaliteit zijn zaken waar Louis om bekend staat. Dat maakt van Louis van Gaal de magneet van de campagne en de verpersoonlijking van de denk- en werkwijze bij Crowe Foederer. In de campagne deelt hij zijn visie en eigen mening over diverse employer branding onderwerpen en trekt hij de parallel naar de voetbalwereld.

de campagne

Via video-interviews en live events deelt Louis van Gaal zijn mening en visie: Talentontwikkeling à la Louis, leiderschap à la Louis. Professionaliteit à la louis. Scheepens verzorgde het concept, Crowe Foederer pakte de verdere uitwerking op. Quotes, snippets en videofragmenten zijn online en offline ingezet om (potentiële) medewerkers te informeren en overtuigen over werken bij Crowe Foederer. Ook voor medewerkers van Crowe Foederer is een belangrijke rol weggelegd. Als ambassadeurs komen zij aan het woord over de eigen en persoonlijke manier waarop ze hun werk uitvoeren en specifiek naar hun vak(gebied) kijken.

 

 

Your creative agency since '73

 

Cookie policy

Scheepens gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar scheepens.nl/cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Scheepens toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen