-
1hoofdstuk 1BASIS OP ORDE
-
2hoofdstuk 2ETAGEBOXEN
-
3hoofdstuk 3HUURDERS
DE VRAAG
DE AANPAK
CONNECT. With all target audiences.
CREATE. A consistent brand.
CAMPAIGN. For GaragePark.
BRANDKEY & COSTUMER JOURNEY
De brandkey is het model voor het positioneren van merken. GaragePark heeft 2 hele belangrijke doelgroepen; gebruikers en beleggers. Omdat deze doelgroepen ver uit elkaar liggen, hebben we voor beiden een brandkey geconstrueerd. Dat bracht veel helderheid en zorgde ervoor dat we voor beide doelgroepen ook de customer journey uit konden tekenen. Vanuit de drietraps fasering awareness, consideration en conversion bepaalden we - gestoeld op marktonderzoek - de belangrijke USP’s per fase van de klantreis. Zodoende kon ook de juiste boodschap per fase worden ontwikkeld.
DESIGN
Vanuit een reeds bestaand website-design hebben we middels designstudies de stijl van GaragePark ontwikkeld zodat deze ook bruikbaar was voor alle andere middelen. Van advertentie tot brochure, van visitekaartje tot bouwbord; alles is de revue gepasseerd en onder handen genomen. Het resultaat? Een strakke huisstijl die mede dankzij de ontwikkelde templates consistent doorgevoerd wordt.
BELEGGERSWERVING
Met de brandkey en customer journey voor de doelgroep beleggers op orde, ontwikkelden we ook al de eerste campagnemiddelen. Een radiospot met vast stem Jeroen Kijk in de Vegte en een online video op basis van bestaand materiaal.
DE VRAAG
DE UITDAGING
DE OPPLOSSING
CONNECT. With the target audience.
CREATE. A campaign on a higher level.
CAMPAIGN. For storey boxes.
FOCUS OP ONDERNEMERS
De etageboxen van GaragePark worden op verschillende manieren gebruikt, maar uit onderzoek blijkt dat het voornamelijk ondernemers zijn die gebruik maken van de premium garageboxen van GaragePark. Daarom richtten we onze campagnes voornamelijk op ondernemers. We zeggen daarom ‘Slimme ondernemers zijn bovennemers’. Door te focussen op ondernemers onderscheiden we ons ten opzichte van de rest van de markt. In de campagne zien we 4 verschillende ondernemers; een schilder, een organisator van kinderfeestje, een ontwikkelaar van onderdelen voor miniatuur raceauto’s en een videoproductie bedrijf. Vier ondernemers die we samen kunnen inzetten voor een goede doelgroep verdeling.
slimme online video campagne
Om de verschillende doelgroepen allemaal aan te spreken ontwikkelden we voor 4 verschillende doelgroepen verschillende videos volgens awareness, consideration en conversion fasering. Video’s waarin we de bovennemer, middels het kikvorsperspectief, als een hero wegzette. Ondersteund door een voice-over maken we de voordelen van een etagebox duidelijk.
DE VRAAG
Het inzicht
de oplossing
CONNECT. With entrepreneurs.
CREATE. A remarkable 360 campaign.
CAMPAIGN. For new leads.
DOELGROEPEN
De 3 meest voorkomende branches die een garagebox huren bij GaragePark dienen als voorbeeld in de campagne. Bij iedere doelgroep is het ruimteprobleem en de irritatie van huisgenoten weer anders.
MEER INFO?
Your creative agency since '73