DE UITDAGING
ROC Tilburg biedt leergierige jongeren een breed spectrum aan opleidingen. Echter, jongeren in die leeftijd vinden het nog lastig om keuzes te maken voor de toekomst. Ze weten simpelweg vaak nog niet wat ze leuk vinden of waar ze goed in zijn. Voor ROC Tilburg geen probleem. Sterker nog, ze zijn er op ingericht.
DE OPLOSSING
Twijfelende jongeren overtuig je dus niet door hun ideale toekomstbeeld te schetsen. Al zouden we het wel doen, dan klopt het niet of spreekt het ze niet aan. Daarom kozen we voor het domein ‘Ontdekken’. Met de boodschap ‘Ontdek wat je kan’ spraken we de jongeren aan en overtuigden we hen om - op zijn minst - ROC Tilburg te overwegen als vervolgopleiding na hun middelbare school.
beeldtaal
Ontdekken is ook de kern van de beeldtaal die we ontwikkelden. In verschillende omgevingen (die uiteraard aansluiten bij de opleidingsgebieden) zie je een student rondkijken en ontdekken wat hij of zij kan.
MEER INFO?
Your creative agency since '73