DE UITDAGING
DE OPLOSSING
Uitgekiende campagne
Met een helder uitgedachte campagne gericht op het vergroten van de naamsbekendheid bestormden we de markt. Een tv-commercial van 15 seconden inclusief 2 tag-ons, een radiocommercial, bijna 50 online video-varianten, HTML5-banners, owned social posts en zelfs LEDboarding bij voetbalwedstrijden zorgden voor een goeie middelenmix.
CONNECT. With a new audience.
CREATE. A clip and clear message.
CAMPAIGN. For new leads.
ONLINE VIDEO
In verschillende online video's lieten we de freelancers aan het woord. Ze vertelden over hun freelance-leven. De voordelen, maar ook de nadelen.
Want uiteraard heeft freelancen ook nadelen. Zoals het wachten op het uitbetalen van facturen bijvoorbeeld.
FreelanceFactoring lost precies dat nadeel op; zij betalen de facturen van freelancers binnen 24 uur aan ze uit.
RADIO
De audio transfer tussen de tv-commercial en de radiocommercial is optimaal; met dezelfde voice-over en muziek zorgen we voor herkenning tussen de uitingen.
HOE WERKT FREELANCEFACTORING?
In de optimalisatie van alle middelen, hebben we ook de hoe-werkt-het-video meegenomen. Deze bestond eerder al, maar hebben we in lijn getrokken met de andere uitingen.
Resultaten
Met een uitgekiende campagne, haal je uitgekiende resultaten. 76,5% van de tv-kijkende zzp'ers werden 3,5 keer bereikt op tv. Via display advertising haalden we 300.000 impressies, 95.000+ zzp'ers werden bereikt op Facebook, 32.500+ op LinkedIn. Al dat bereik telde op tot een flinke stijging in websiteverkeer en een stijging van de gemiddelde sessieduur. Buiten die mooie cijfers was het belangrijkste cijfer het aantal leads: in 6 weken hebben we 259 leads verzameld.
MEER INFO?
Your creative agency since '73